Національний Центр Театрального Мистецтва ім. Леся Курбаса
TanzLaboratorium
Гамлети. Гра в театр
Експеримент з ігровими структурами та уявою глядача, здатного перезібрати виставу. Метод композиції, що своєю структурою “нагадує” роботу з Книгою Перемін, чи то підважує і адаптує існуючу театральну конвенцію, чи то проблематизує її.
Як працює відношення між абстрактним та конкретним у театральній практиці? Що відбувається між увагою та уявою, часом та простором, тобою і тобою ?
Перформатизація слова та руху за рахунок розрізнення того, хто працює від того, що виробляє себе само, або по-іншому – розрізнення враження від його змісту.
Експеримент - в рамках наукової теми "Перформативні практики як філософія в дії"
попередження:
- може звучати нецензурна лексика (але може й не звучати, але скоріш за все буде)
- глядач працює у виставі експериментатором
- вони знають що вони роблять, але не знають, що з цього вийде
http://odessareview.com/not-not-question/