Приводом для цієї роботи стало 70-річчя розcтрілу всесвітньо відомого
радянського режисера Всеволода Мейєрхольда. Його бачення практики
театру, та його доля у контексті спільної долі радянського народу,
стали поштовхом для створення вистави.
Страх, як явище людського існування. Страх, який панував у свідомості
радянської людини. Страх, що й досі залишається одним із факторів,
що
визначає спосіб мислення та дії людини сучасної.
У випадку театрального мистецтва буденна свідомість сприймає -
у
якості мистецького твору - виставу, яка має певну тривалість,
початок
та кінець, логічний (або алогічний) розвиток. В данній роботі
ми
хотіли би поділитися можливістю іншого способу мислення і сприйняття
сценічної події. Цей спосіб мислення передбачає ставлення до кожного
моменту існування на сцені (як для перформерів, так і для глядачів)
як
до об'єкту мистецтва.
*БУЗА(1), -и, ж. На Кавказі, в Криму - легкий хмільний напій,
що
виготовляється з проса, гречки, ячменю.
БУЗА(2), -и, ж., вульг. Бешкет, безладдя, скандал
БУЗА(3) -
"Сплошной словарь умерших слов. Что такое "буза"?
(Ищет в словаре.)
...Буза - это род деятельности людей, которые мешали всякому роду
деятельности..." (Володимир Маяковський. Феерическая комедия
"Клоп")
БУЗА(4) - вид рукопашного боя
|