Чи може існувати театр, що орієнтується лише
на класику, без „живої” драми, яка відчуває свій час, його неповторність?
Чи не перетворюється він поступово на „мертвий”, „музейний” театр?
Чи може існувати театр, що ставить лише іноземну драму? Чи не
стає він тотально вторинним, чи не втрачає власне обличчя? Адже
історія театральних злетів – це зазвичай історія злетів у драматургії.
Але що пропонує новітня українська драма театру сьогодні? У чому
її ноу-хау? Чи ви й досі вірите в байку, що театр починається
з вішалки?
У програмі:
1. Нове, але вже раритетне видання анотацій українських п’єс
„Авансцена”.
2. Нова антологія драматичних творів „Сучасна українська драматургія”
Випуск 4 (видання НСПУ спільно з драм відділом, упорядкування
Я.Верещака),
3. Електронна драматургічна бібліотека на сайті Центру Курбаса.
4. Демонстрація фрагментів прем’єрних вистав анонсованих творів.
5. Дискусія про провокації живими акторами українського театру.
6. Бонуси: під час заходу відбудеться „драматургічний” фуршет
й усім присутнім роздадуть запрошення на фінальну частину літературного
конкурсу „Коронація слова”, що відбудеться наступного дня в
приміщенні театру ім. Івана Франка.
Учасники та запрошені:
драматичні автори – представники різних об’єднань, а також вільним
станом;
талановиті дебютанти;
театрали всіх рангів: режисери, актори, критики, завліти…
представники четвертої влади;
цікаві та охочі до читання п’єс.
Зобов’язання для авторів-учасників:
автори розкажуть про своє „ноу-хау” в драматургії, а режисери
– про свої мрії;
кожен поважаючий себе має привести з собою хоча б одного режисера
і критика чи журналіста – можна два в одному (бажано брати живими).